Patikrinkite, kokia kompresija yra jūsų triukų paspirtuke ir jeigu ji yra ICS – skaitykite toliau.

Ši instrukcija tinkama tiek surenkant paspirtuką pirmą kartą, tiek išplečiant kompresiją atsilaisvinus vairui. Jeigu važinėjant su paspirtuku jaučiate, kad paspirtuko vairas pradėjo drebėti – tai reiškia, kad kompresiją reikia išplėsti. Mes rekomenduojame kompresijos mechanizmą išplėsti tiek, kad vairo kolonėle suktusi laisvai ir tada užvežti gnybto varžtus.

1. Pilnai uždėkite gnybtą ant vairo. Gnybto apačia turi būti ties vairo apačia. Gnybtas negali būti žemiau, negali būti ir aukščiau.

2. Uždėkite vairą su gnybtu ant šakės

3. Į kompresijos mechanizmą įkiškite jam numatytą varžtą ir pradėkite jį sukti su prie paspirtuko pridėtu šešiakampiu raktu pagal laikrodžio rodyklę. Sukant varžtą išsiplės kompresijos mechanizmas. Nepervežkite.

4. Ištiesinkite vairą, kad vairo rankenos būtų statmenos judėjimo krypčiai, o ratukas žiūrėtų tiesiai, nebūtų pasisukęs.

5. Priveržkite gnybtą tvirtai, bet neperveržkite. Dabar vairą iš vidaus spaudžia kompresijos mechanizmas, o iš išorės – gnybtas.

Uždėkite priekinį ratuką ir jūs jau pasiruošę važiuoti. Nepamirškite pastoviai tikrinti gnybto, kompresijos mechanizmo ir visų kitų paspirtuko varžtų, juos suveržkite. Atsiradus garsui guoliuose – pakeiskite juos į naujus.